Plezier in sport voorop

Bij onze SSPB staat plezier in Sport voorop! Stichting Sportparkbeheer Beuningen faciliteert de mogelijkheden dat zoveel mogelijk mensen in de regio sporten omdat het leuk, gezellig en gezond is. We spelen in op de vragen uit de regio en halen drempels weg om de mogelijkheden van sport te vergroten. We streven na het verbinden partijen om tot maatschappelijke en economische meerwaarde van sport te komen.

Als samenwerkingspartner willen wij het aanspreekpunt zijn voor sport in de regio. Met onze kennis en netwerk weten we meestal al wat er speelt en leeft in de regio en kunnen we een betrouwbare partner zijn. Gelet op deze ontwikkelingen naar de toekomst toe zal de SPBB zich verder gaan ontwikkelen naar een organisatie waarin ook het ondernemerschap samen met duurzaam bewegen en sporten centraal staat.

Kernwaardes

Centraal voor ons staan onze kernwaardes: Gastvrijheid, service gericht, maatschappelijk betrokken met sport en bewegen centraal, onderscheidend- net even anders, professioneel, betrouwbaar.